Referenties

Zo bouwen we aan duurzame relaties

Meedenken met onze klanten gaat verder dan het uitvoeren van een project of het oplossen van problemen. Meedenken gaat vaak over de lange termijn. Over doelen, ambities. Door mee te denken komen we samen tot goede en gedegen plannen. Het levert ons dan ook mooie partnerschappen op.

 

 

“Ze blinken uit in het meedenken met opdrachtgevers. Bovendien houden ze zich aan afspraken. Want wat ze aan de voorkant beloven, maken ze aan de achterkant ook waar.”

Marije Bakker
Manager Renovatie en Planmatig Onderhoud, Logchies

Logchies

“Een loyale, meedenkende partner die kritisch durft te zijn”

“Hoewel we buren zijn, werken we ‘pas’ 3,5 jaar met Van der Wal samen. Onze afdeling Renovatie groeide de afgelopen jaren hard en naast de kleinere installatiewerkzaamheden die we gewend waren binnen planmatig onderhoud, waren we voor onze afdeling Renovatie dan ook op zoek naar een installateur die complete installaties kon realiseren en ook doorlopend grotere projecten aankon. Zo zijn we in gesprek geraakt met Van der Wal. Dat was een schot in de roos. Want sindsdien hebben we samen al veel projecten gerealiseerd.

Vanaf de start van een project nemen we Van der Wal mee. Zo hebben we meteen specialistische kennis aan tafel en kunnen we de verwachtingen, voorspelbaarheid en planningen goed afstemmen. Prettig daarbij is dat Van der Wal verder denkt dan de basisaanvraag en goed kijkt naar de behoefte achter die vraag. Ze durven ook kritisch te zijn en lastige vragen te stellen. Ze blinken uit in het meedenken met opdrachtgevers. Bovendien houden ze zich aan afspraken. Want wat ze aan de voorkant beloven, maken ze aan de achterkant ook waar.

Onlangs hebben we met Van der Wal een partnerovereenkomst gesloten. We kunnen van elkaar op aan, onze bedrijfsculturen passen gewoon heel goed bij elkaar en we houden net als Van der Wal van transparante, eerlijke communicatie en willen van toegevoegde waarde zijn voor de klant. We zitten op dezelfde manier in de wedstrijd. Zeker nu elke opdrachtgever te maken heeft met de energietransitie, is het waardevol om een goede partner te hebben op wie je blind kunt vertrouwen.”

Bouwbedrijf Jac Tromp

“Hoe langer we samenwerken,
hoe meer draagvlak er ontstaat”

“Een grote installateur met armslag. Dat was waar wij in 2017 naar op zoek waren toen we voor een grote woningcorporatie alle service- en onderhoudswerkzaamheden gingen uitvoeren. Van der Wal past goed in dit plaatje. Het is een gedegen en wendbare partij die het werk serieus uitvoert. Sindsdien beschikken we twee dagen per week over een van de monteurs van Van der Wal. Daardoor kunnen we kwaliteit en continuïteit bieden aan onze opdrachtgever.

Twee keer per jaar halen we de netten op met elkaar. In de evaluatie is ook ruimte voor kritiek. En dat moet ook want daar wordt iedereen beter van.

We zijn zeker te spreken over de dienstverlening. De monteur kent de weg, is betrokken, snapt onze prioriteiten en we kunnen lezen en schrijven met hem. Bovendien communiceert hij duidelijk met huurders en dat is een unicum in deze branche. Via ons systeem plant hij zelf de afspraken met huurders in. En dat verloopt doorgaans heel soepel. We horen van de corporatie en de huurders dan ook alleen maar positieve geluiden. Zijn omvangrijkere werkzaamheden noodzakelijk, dan stellen we samen de offerte op. Zo houden we het zo transparant mogelijk.”

“We merken dat hoe langer we met elkaar door één deur gaan, hoe meer draagvlak er ontstaat. Dat is een goede ontwikkeling. Ik hoop dat we in de toekomst ons partnerschap nog verder kunnen versterken.”

Jeroen Glorie
Commercieel directeur Bouwbedrijf Jac Tromp b.v. uit Alkmaar

 

 

“Ze verhelpen het probleem meteen of zorgen voor een goede noodoplossing als er eerst materialen moeten worden besteld.”

Wil Kaandorp
Sectormanager Huisvesting, Tabijn

Tabijn

“Al jaren onze partner voor service en onderhoud”

“Van der Wal is al ruim twintig jaar onze vaste partner voor onderhoud van de installaties op onze 29 gebouwen, waarvan 22 basisscholen. De samenwerking verloopt gemoedelijk. Van der Wal is een betrouwbare partij die meedenkt, kwaliteit levert, duidelijk communiceert en snel actie onderneemt.

We hebben de afspraak dat een storing binnen acht uur moet zijn opgelost. En we hebben nog niet meegemaakt dat ze die afspraak niet zijn nagekomen. Sterker nog: doorgaans zijn ze er veel sneller. Ze verhelpen het probleem meteen of zorgen voor een goede noodoplossing als er eerst materialen moeten worden besteld.

Ook voor preventief onderhoud weten ze precies wanneer welke installatie moet worden gecontroleerd. We hebben eigenlijk nergens omkijken naar want de mensen van Van der Wal weten de weg, hebben volop kennis en ervaring en kennen de installaties tot in detail. Er wordt bovendien netjes en serieus gewerkt en de facturen en offertes zijn transparant. Al die aspecten samen zorgen ervoor dat we niet snel voor een andere partij zouden kiezen.”

ViVa! Zorggroep

“Een partner op wie we volledig kunnen vertrouwen”

“Wij gaan met Van der Wal al way-back. En ik kan niet anders zeggen dan dat we op een prettige manier samenwerken en een heel goede relatie hebben. Ze kennen ons door en door en weten dus wat voor ons belangrijk is. Service, kennis, kunde en snelheid. Dat is Van der Wal ten voeten uit. Zijn er uitdagingen of spoedzaken, dan staan ze meteen op de stoep. Ook als blijkt dat het eigenlijk niet een probleem is dat zij moeten verhelpen, zorgen ze toch voor een goede noodoplossing.

Van der Wal zorgt voor het technisch onderhoud, maar vervangt ook waar nodig apparatuur. En dat heeft op een zorginstelling natuurlijk best een impact omdat in dat geval het water wordt afgesloten. Van der Wal weet dit echter goed te plannen en communiceert duidelijk. We kunnen er eigenlijk altijd op rekenen dat ze hun werk gedegen en volgens afspraak uitvoeren. Natuurlijk maken de mensen van Van der Wal ook weleens een fout. Maar hun kracht is dat ze dat dan ruiterlijk erkennen en met een oplossing komen. En dat maakt het een heel fijne partner.”

“Vier keer per jaar gaan we met elkaar om tafel om te evalueren. Dat zijn heel open en transparante gesprekken waarin we volledig eerlijk tegen elkaar durven te zijn. En dat zorgt niet alleen voor een prettige wisselwerking, maar ook voor een nog betere dienstverlening en een nog sterker partnerschap.”

Louise ter Horst
Contractmanager Beheer en Onderhoud
ViVa! Zorggroep

Neem contact op
voor een afspraak.

Of kom langs voor een serieus goed kopje koffie.

0251 – 248518
Neem direct contact op